Turite klausimų? Parašykite mums!
Turite klausimų? Parašykite mums!
DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI
Prekes pristatome Lietuvoje per 1-4 darbo dienas
Jeigu Jūsų užsakyta prekė yra centriniame sandėlyje, ir Jūs atsiskaitote per el. bankininkystę, arba išankstiniu pavedimu, prekes pristatysime per 1–4 darbo dienas. Jei pasirinksite “Apmokėjimas atsiimant” užsakymas bus gautas per 3-5 darbo dienas. Pateikus užsakymą iki 13 val., galite tikėtis pristatymo jau kitą darbo dieną arba greičiau nei per 4 darbo dienas.
PRISTATYMO KAINA
Elektroninėje parduotuvėje www.houstera.lt perkant prekių daugiau kaip už 70 Eur, prekes Lietuvos teritorijoje Jums pristatysime NEMOKAMAI (išskyrus Kuršių Neriją*).
Perkant prekių už mažiau negu už 70 Eur, prekių pristatymo kaina Lietuvos teritorijoje yra 3,5 Eur kurjeriu, nepriklausomai nuo prekių dydžio (išskyrus Kuršių Neriją*) ir 3 Eur paštomatu. Ši suma bus įskaičiuota į bendrą užsakymo sumą, kuri bus matoma išrašytoje PVM sąskaitoje-faktūroje.
Atsiskaityti už prekes galite šiais būdais
Apmokėjimo puslapyje esančiomis parinktimis:
- Elektronine bankininkyste
- Mokėjimu grynaisiais banke
- Sblizingu
- Apmokėjimu atsiimant
Arba:
Išnakstiniu mokėjimu - paprastu bankiniu pavedimu, prieš tai susisiekiant elektroniniu paštu info@houstera.lt ir gavus apmokėjimui reikalingą informaciją.
Visos parduodamos prekės yra naujos, (nebent nurodoma atskira informacija prie prekės), garantija suteikiama vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatomis.
Garantinis terminas – 24 mėnesių garantija visoms prekėms. Jei garantija ilgesnė, tuomet tokia informacija nurodoma atskirai prie prekės informacijos.
Susisiekite elektroniniu paštu info@houstera.lt ir nurodykite šiuos duomenis:
- Norimos pirkti prekės-(ių) kodas arba nuoroda bei kiekis.
- Perkančios įmonės rekvizitai.
- Pristatymo adresas, jeigu jis skiriasi nuo įmonės registracijos adreso.
- Prekes atsiimančio žmogaus Vardas Pavardė ir telefono numeris.
Išrašytą išankstinio mokėjimo sąskaitą faktūrą gausite elektroniniu paštu, kartu bus nurodyta visa mokėjimui reikalinga informacija.
Sugedus prekei prašome susisiekti elektroniniu paštu info@houstera.lt, atsiųsime visą reikiamą informaciją ir nukreipsime į autorizuotą servisą.
Reikalingi dokumentai - Pirkimo PVM sąskaita - faktūra ir užpildytas prekės garantinio aptarnavimo dokumentas, kurį pateikiame atsakydami Jums elektroniniu paštu su visa kita informacija.
Ne vėliau kaip 14 dienų nuo gavimo datos. Prekės grąžinimo išlaidas turi apmokėti klientas, platesnę informaciją rasite Čia (nukreipti į šią nuorodą https://houstera.lt/prekiu-grazinimas-ir-garantija/)
Standartiškai siunta pristatoma vieno žmogaus iki Jūsų nurodyto adreso laiptinės ar namo durų.
Užsisakant sunkesnes kaip 35kg sveriančias, didelių gabaritų prekes, galima pasinaudoti papildoma užnešimo paslauga. Norint sužinoti kiek kainuos Jums užnešimo paslauga, prašome susisiekti elektorniniu paštu info@houstera.lt
Kada Jums gali prireikti užnešimo paslaugos sprendžiate Jūs patys, užnešimo paslaugą klientai dažniausiai renkasi pirkdami siunkią buitinę techniką (skalbimo mašina/šaldytuvas ir pan.), kurią reikia užnešti kelis aukštus namo laiptinėje ar panašiai ir klientas pageidauja, jog tai atliktų prekes pristatantys kurjeriai. Jei galimybė yra patiems užsinešti sunkias ir didelių gabaritų prekes į namus, tai tuomet užnešimo paslaugos Jums nereikės - taip sutaupysite ir nepatirsite papildomų išlaidų.