Close
Skip to content

PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR GARANTIJA

Elektroninės parduotuvės www.houstera.lt pirkėjai turi teisę nenurodę priežasties atsisakyti prekės pirkimo – pardavimo sutarties, pranešę apie tai pardavėjui raštu per 14 dienų nuo prekės pristatymo arba atsiėmimo momento. Jeigu grąžinama (keičiama) prekė yra kokybiška, pirkėjas pats apmoka grąžinamos prekės išlaidas pardavėjui. Tuo atveju, kai pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų, pardavėjas pats apmoka grąžinimo (keitimo) išlaidas. Prekės grąžinamos per DPD arba VENIPAK kurjerių tarnybą.

Gavęs grąžintą prekę ir įvertinęs jos kokybę, Pardavėjas per 14 dienų nuo raštiško pranešimo apie pirkimo – pardavimo sutarties atsisakymą gavimo, grąžina pirkėjui pinigus už prekę ir jos pristatymo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis pirktų prekių, pristatymo išlaidos negrąžinamos.

Prekė turi būti nenaudota, grąžinama originalioje pakuotėje (su instrukcija ir garantiniu talonu, jei jie buvo pristatyti su preke). Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą, kuri buvo gauta kartu su siunta ar elektroniniu paštu, arba kitą prekės pirkimą iš pardavėjo patvirtinantį dokumentą. Kartu su grąžinama preke turite pridėti užpildytą prekių grąžinimo prašymą. Prekių grąžinimo prašymą galite atsisiųsti čia.

Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota, pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.

Dėl prekių grąžinimo arba garantinės priežiūros klausimų kreipkitės šiais kontaktais:
Tel. nr.: 8 621 18599
El. paštas: info@houstera.lt

Garantiniam remontui prekės pristatomos  į autorizuotą serviso centrą Pirkėjo sąskaita siunčiant kurjeriu arba atvežant nurodytu adresu patiems. Garantiniai servisai yra Lietuvoje, didžiuosiuose miestuose. Reikalingas užpildyti informacines formas ir pristatymo adresus suteikiame el. laiškais susisiekus klientui su mumis.

Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo pirkėjo teisių, kurias, įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, nustato teisės aktai.