Elektroninės parduotuvės www.houstera.lt pirkėjai turi teisę atsisakyti prekės pirkimo – pardavimo sutarties, pranešę apie tai pardavėjui raštu per 14 dienų nuo prekės pristatymo arba atsiėmimo momento. Jeigu grąžinama (keičiama) prekė yra kokybiška, pirkėjas pats apmoka grąžinamos prekės išlaidas pardavėjui. Tuo atveju, kai pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų, pardavėjas pats apmoka grąžinimo (keitimo) išlaidas. Prekės grąžinamos per DPD arba VENIPAK kurjerių tarnybą.

Gavęs grąžintą prekę ir įvertinęs jos kokybę, Pardavėjas per 14 dienų nuo raštiško pranešimo apie pirkimo – pardavimo sutarties atsisakymą gavimo, grąžina pirkėjui pinigus už prekę.

  1. Pristatymo išlaidos grąžinamos jei grąžinta prekė buvo nekokybiška.
  2. Pristatymo išlaidos nėra grąžinamos, jei pirkėjas grąžina prekę dėl jo nurodytų interesų, tai reiškia ne dėl prekės netinkamos kokybės.Jei pirkėjui buvo prekė išsiųsta “nemokamu pristatymu”, tuomet iš galutinės sumos atskaičiuojamas pristatymas pagal tuo metu galiojančius pristatymo įkainius.
  3. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
    –  grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
    –  prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
    –  prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
    –  grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
    –  grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.

  4. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 3. straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

  5. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.

  6. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.

Sutrumpinta informacija dėl aiškumo: Prekė turi būti nenaudota, grąžinama originalioje pakuotėje (su instrukcija ir garantiniu talonu, jei jie buvo pristatyti su preke). Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą, kuri buvo gauta kartu su siunta ar elektroniniu paštu, arba kitą prekės pirkimą iš pardavėjo patvirtinantį dokumentą. Kartu su grąžinama preke turite pridėti užpildytą prekių grąžinimo prašymą. Prekių grąžinimo prašymą galite atsisiųsti čia.

Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota, pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.

Dėl prekių grąžinimo arba garantinės priežiūros klausimų kreipkitės šiais kontaktais:
Tel. nr.: 8 666 080 27
El. paštas: info@houstera.lt

 

INFORMACIJA APIE PREKIŲ GARANTIJĄ :

Parduodamos prekės yra naujos, garantija suteikiama vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatomis.

Pastaba: prekės pirkimo dokumentas (PVM sąskaita-faktūra) atitinka prekės garantinio talono funkciją, (PVM sąskaitoje-faktūroje nurodyta pirkimo data, pirkėjas ir prekė). Prieš naudojant prekę būtinai perskaitykite prekės instrukciją.

  1. Visoms prekėms, kurioms gamintojas suteikia garantiją, yra taikomi gamintojo numatyti garantiniai terminai. 
    Garantinis terminas – 24 mėnesių garantija visoms prekėms. Jei garantija ilgesnė, tuomet tokia informacija nurodoma atskirai prie prekės informacijos.
  2. Išskirtinai:
    – 6 mėnesių garantija yra suteikiama besidėvinčiomis dalims kaip pavyzdžiui akumuliatorius, dėl kurio tinkamo veikimo parametrų tiesiogiai susijęs vartotojas.
    GARANTIJA NETAIKOMA:
    – sunaudojamoms, nusidėvinčioms dalims, pvz., korpusinėms, dalims, padangoms, arba apsauginei dangai.
    Prekei sugedus garantiniu laikotarpiu, garantinis remontas atliekamas nemokamai. Dėl prekių garantinės priežiūros klausimų kreipkitės šiais kontaktais:
    Tel. nr.: 8 666 080 27
    El. paštas: info@houstera.lt
  3. Garantiniam remontui prekės pristatomos  į autorizuotą serviso centrą Pirkėjo sąskaita siunčiant kurjeriu arba atvežant nurodytu adresu patiems. Garantiniai servisai yra Lietuvoje, didžiuosiuose miestuose. Reikalingas užpildyti informacines formas, aptarnaujančio serviso adresus suteikiame elektroniniu paštu, susisiekus klientui su mumis.
  4. Garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo-naudojimo sąlygos, kurios nurodytos prekės naudojimo instrukcijoje. Norėdami išvengti nesusipratimų, primygtinai prašome Jūsų atidžiai perskaityti prekės eksploatavimo-naudojimo instrukciją. Prekių taisyti patiems garantiniu laikotarpiu NEGALIMA, prekes taisant ar ardant patiems prarandama gamintojo garantija.
    Pateikdami prekę garantiniam remontui, būtinai pateikite prekės pirkimo dokumentą ir prekės garantinį taloną.

 Garantija netaikoma elektros prietaisų defektams, atsiradusiems dėl:
–  naudojimo ne pagal paskirtį;
–  dėl elektros srovės tiekimo tinklų sutrikimų;
–  dėl pašalinių objektų sukeltų trumpų sujungimų;
–  dėl tam neskirtų cheminių medžiagų naudojimo;
–  jei prietaisą remontavo tam neįgaliotas asmuo.