Elektroninės parduotuvės www.houstera.lt pirkėjai turi teisę atsisakyti prekės pirkimo – pardavimo sutarties, pranešę apie tai pardavėjui raštu per 14 dienų nuo prekės pristatymo arba atsiėmimo momento. Jeigu grąžinama (keičiama) prekė yra kokybiška, pirkėjas pats apmoka grąžinamos prekės išlaidas pardavėjui. Tuo atveju, kai pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų, pardavėjas pats apmoka grąžinimo (keitimo) išlaidas. Prekės grąžinamos per DPD arba VENIPAK kurjerių tarnybą.
Gavęs grąžintą prekę ir įvertinęs jos kokybę, Pardavėjas per 14 dienų nuo raštiško pranešimo apie pirkimo – pardavimo sutarties atsisakymą gavimo, grąžina pirkėjui pinigus už prekę.
- Pristatymo išlaidos grąžinamos jei grąžinta prekė buvo nekokybiška.
- Pristatymo išlaidos nėra grąžinamos, jei pirkėjas grąžina prekę dėl jo nurodytų interesų, tai reiškia ne dėl prekės netinkamos kokybės.Jei pirkėjui buvo prekė išsiųsta “nemokamu pristatymu”, tuomet iš galutinės sumos atskaičiuojamas pristatymas pagal tuo metu galiojančius pristatymo įkainius.
- Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
– grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
– prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
– prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
– grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
– grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą. - Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 3. straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
- Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
- Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.
Sutrumpinta informacija dėl aiškumo: Prekė turi būti nenaudota, grąžinama originalioje pakuotėje (su instrukcija ir garantiniu talonu, jei jie buvo pristatyti su preke). Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą, kuri buvo gauta kartu su siunta ar elektroniniu paštu, arba kitą prekės pirkimą iš pardavėjo patvirtinantį dokumentą. Kartu su grąžinama preke turite pridėti užpildytą prekių grąžinimo prašymą. Prekių grąžinimo prašymą galite atsisiųsti čia.
Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota, pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.
Dėl prekių grąžinimo arba garantinės priežiūros klausimų kreipkitės šiais kontaktais:
Tel. nr.: 8 666 080 27
El. paštas: info@houstera.lt
INFORMACIJA APIE PREKIŲ GARANTIJĄ :
Parduodamos prekės yra naujos, garantija suteikiama vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatomis.
Pastaba: prekės pirkimo dokumentas (PVM sąskaita-faktūra) atitinka prekės garantinio talono funkciją, (PVM sąskaitoje-faktūroje nurodyta pirkimo data, pirkėjas ir prekė). Prieš naudojant prekę būtinai perskaitykite prekės instrukciją.
- Visoms prekėms, kurioms gamintojas suteikia garantiją, yra taikomi gamintojo numatyti garantiniai terminai.
Garantinis terminas – 24 mėnesių garantija visoms prekėms. Jei garantija ilgesnė, tuomet tokia informacija nurodoma atskirai prie prekės informacijos. - Išskirtinai:
– 6 mėnesių garantija yra suteikiama besidėvinčiomis dalims kaip pavyzdžiui akumuliatorius, dėl kurio tinkamo veikimo parametrų tiesiogiai susijęs vartotojas.
GARANTIJA NETAIKOMA:
– sunaudojamoms, nusidėvinčioms dalims, pvz., korpusinėms, dalims, padangoms, arba apsauginei dangai.
Prekei sugedus garantiniu laikotarpiu, garantinis remontas atliekamas nemokamai. Dėl prekių garantinės priežiūros klausimų kreipkitės šiais kontaktais:
Tel. nr.: 0 666 080 27
El. paštas: info@houstera.lt - Garantiniam remontui prekės pristatomos į autorizuotą serviso centrą Pirkėjo sąskaita siunčiant kurjeriu arba atvežant nurodytu adresu patiems. Garantiniai servisai yra Lietuvoje, didžiuosiuose miestuose. Reikalingas užpildyti informacines formas, aptarnaujančio serviso adresus suteikiame elektroniniu paštu, susisiekus klientui su mumis.
- Garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo-naudojimo sąlygos, kurios nurodytos prekės naudojimo instrukcijoje. Norėdami išvengti nesusipratimų, primygtinai prašome Jūsų atidžiai perskaityti prekės eksploatavimo-naudojimo instrukciją. Prekių taisyti patiems garantiniu laikotarpiu NEGALIMA, prekes taisant ar ardant patiems prarandama gamintojo garantija.
Pateikdami prekę garantiniam remontui, būtinai pateikite prekės pirkimo dokumentą ir prekės garantinį taloną.
Garantija netaikoma elektros prietaisų defektams, atsiradusiems dėl:
– naudojimo ne pagal paskirtį;
– dėl elektros srovės tiekimo tinklų sutrikimų;
– dėl pašalinių objektų sukeltų trumpų sujungimų;
– dėl tam neskirtų cheminių medžiagų naudojimo;
– jei prietaisą remontavo tam neįgaliotas asmuo.
GARANTINIO INFORMACIJA ELEKTRINIAM TRANSPORTUI
GARANTINIO APTARNAVIMO TAISYKLĖS
- Pirkėjas, pateikdamas prietaisą garantiniam remontui, privalo kartu pateikti pirkimo dokumentą (kasos kvitą ar sąskaitą) bei kitus reikalingus dokumentus, jei to reikalauja pardavėjas.
- Prietaisas ar jo komponentas yra priimamas pardavėjo, kuomet pirkėjas pateikia užpildytą prekės garantinį taloną, kuriame turi būti aiškiai nurodoma problema, su kuria vartotojas susidūręs.
- Prekę į nurodytą servisą klientas pristato pats arba su savo samdytu vežėju. T.y. Visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į arba iš garantinio aptarnavimo centro apmoka Pirkėjas.
- Gedimui nepasitvirtinus ar (ir) esant gedimams, kuriems netaikomi garantiniai įsipareigojimai ir nemokamas aptarnavimas, visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į(jei pardavėjas buvo paėmęs savo transportu) /iš serviso centrą, gedimo nustatymu, bei remontu, pirkėjas apmoka savo sąskaita.
- Garantinio laikotarpio metu dėl gamintojo kaltės atsiradę gedimai, šalinami per 14-21 dienas nuo prietaiso perdavimo įgaliotam servisui arba per 45 dienas, jei detalę reikia atsivežti iš užsienio.
- Prietaisas turi būti priduodamas saugų transportavimą užtikrinančioje pakuotėje. Jeigu prietaisas pristatomas be pakuotės, Pardavėjas neatsako už mechaninius pažeidimus, padarytus prietaiso transportavimo metu.Saugaus transportavimo patarimus ir informaciją pirkėjas gauna elektriniu paštu po kreipimosi į pardavėją.
- Atsiimant prekę, būtina patikrinti ar grąžinama visa remontui atnešto prietaiso komplektacija. Dėl komplektacijos vėliau pretenzijos nepriimamos;
- Jei po prekės remonto apie prekės atsiėmimo galimybę informuotas klientas neatsiima prekės, po 2 mėn. nuo remonto užbaigimo Pardavėjasturi teisę prekės ilgiau nebesaugoti.
GARANTINIAI ĮSIPAREIGOJIMAI NETAIKOMI ŠIAIS ATVEJAIS
- Atsiradus gedimams dėl stichinių nelaimių (žaibas, potvynis, žemės drebėjimas, gaisrai), dėl transporto priemonės sudaužymo, netinkamos eksploatavimo sąlygos, naudotojo tyčios ar neatsargumo.
- Atsiradus gedimams dėl neteisėtų, netinkamų įtampos šaltinių, elektros tinklų sutrikimų, dėl pašalinių objektų sukeltų trumpų sujungimų.
- Eksploatacijos metu buvo naudojami netinkami maitinimo šaltiniai, priedai ir atsarginės dalys, taip pat eksploatacinės medžiagos (stabdžių skystis, padangos, vidinės kameros, kaladėlės, plastikinės besidėvinčios dalys, trosai, valikliai ir kt.), ir jų naudojimas padarė prietaiso pažeidimą.
- Pažeidimai atsiradę dėl patekusių daiktų į prietaiso vidų: smėlio, skysčio (korozija, oksidacija), maisto, vandens, vabzdžių ir pan.
- Nesilaikant prietaiso naudojimo taisyklių numatytų prietaiso instrukcijoje.
- Dėl tam neskirtų cheminių medžiagų naudojimo.
- Pažeidimai atsiradę po įsigijimo prietaisui nukritus, sutrenkus arba prietaisą transportuojant, kai prietaisą gabena pats klientas.
- Atsiradusius gedimus šalino ne pardavėjo serviso darbuotojas/asmuo.
- Prietaiso naudojimas ne pagal paskirtį.
- Prietaise sumontuoti papildomi neoriginalūs komponentai, kurie galėjo turėti įtakos atsiradusiam gedimui.
- Prietaisas buvo SĄMONINGAI sugadintas, ardytas.
GARANTIJA
- Visoms prekėms, kurioms gamintojas suteikia garantiją, yra taikomi gamintojo garantiniai terminai. Garantinis terminas nurodomas prie prekės aprašymo.
- Produktui suteikiama garantija pagal LR galiojančius įstatymus.
- Elektriniam transportui suteikiama bendra 24(dvidešimt keturių) mėnesių garantija, elektriniams komponentams 12 (dvylikos) mėnesių garantija.
- Akumuliatoriams – 6(šešių) mėnesių garantija
- Garantija netaikoma purvasaugiams, korpuso dėtalėmis,nusidėvėjusiai apsauginei dangai, padangoms ar stabdžių sistemai.
- Ši garantija netaikoma jei produktas netinkamai naudojamas, perdirbtas, atsitiktinai sugadintas, netinkamai laikomas (pvz. lauke ar patalpoje esant minusinei temperatūroje arba saulėkaitoje, prie karščio šaltinių) ir sugadintas dėl naudojimo ant netinkamo paviršiaus arba dėl vandens, šalčio poveikio.
- Baterijai garantija netaikoma, jei ji buvo laikoma ir/ ar kraunama lauke arba patalpoje esant minusinei temperatūrai arba saulėkaitoje.