Informaciniai klausimai

DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

1. Kiek trunka prekių pristatymas?

Prekes pristatome Lietuvoje per 1-4 darbo dienas

Jeigu Jūsų užsakyta prekė yra centriniame sandėlyje, ir Jūs atsiskaitote per el. bankininkystę, arba išankstiniu pavedimu, prekes pristatysime per 1–4 darbo dienas. Jei pasirinksite “Apmokėjimas atsiimant” užsakymas bus gautas per 3-5 darbo dienas. Pateikus užsakymą iki 13 val., galite tikėtis pristatymo jau kitą darbo dieną arba greičiau nei per 4 darbo dienas.

PRISTATYMO KAINA

Elektroninėje parduotuvėje www.houstera.lt perkant prekių daugiau kaip už 70 Eur, prekes Lietuvos teritorijoje Jums pristatysime NEMOKAMAI (išskyrus Kuršių Neriją*).

Perkant prekių už mažiau negu už 70 Eur, prekių pristatymo kaina Lietuvos teritorijoje yra 3,5 Eur kurjeriu, nepriklausomai nuo prekių dydžio (išskyrus Kuršių Neriją*) ir 3 Eur paštomatu. Ši suma bus įskaičiuota į bendrą užsakymo sumą, kuri bus matoma išrašytoje PVM sąskaitoje-faktūroje.

2. Kokie galimi atsiskaitymo būdai?

Atsiskaityti už prekes galite šiais būdais

Apmokėjimo puslapyje esančiomis parinktimis:

  • Elektronine bankininkyste
  • Mokėjimu grynaisiais banke
  • Sblizingu
  • Apmokėjimu atsiimant

Arba:

Išnakstiniu mokėjimu - paprastu bankiniu pavedimu, prieš tai susisiekiant elektroniniu paštu info@houstera.lt ir gavus apmokėjimui reikalingą informaciją.

3. Kokia teikiama prekių garantija

Visos parduodamos prekės yra naujos, (nebent nurodoma atskira informacija prie prekės), garantija suteikiama vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatomis.

Garantinis terminas – 24 mėnesių garantija visoms prekėms. Jei garantija ilgesnė, tuomet tokia informacija nurodoma atskirai prie prekės informacijos.

4. Reikalinga išankstinio mokėjimo sąskaita faktūra

Susisiekite elektroniniu paštu  info@houstera.lt ir nurodykite šiuos duomenis:

  • Norimos pirkti prekės-(ių) kodas arba nuoroda bei kiekis.
  • Perkančios įmonės rekvizitai.
  • Pristatymo adresas, jeigu jis skiriasi nuo įmonės registracijos adreso.
  • Prekes atsiimančio žmogaus Vardas Pavardė ir telefono numeris.

Išrašytą išankstinio mokėjimo sąskaitą faktūrą gausite elektroniniu paštu, kartu bus nurodyta visa mokėjimui reikalinga informacija.

5. Sugedo prekė, kur turėčiau kreiptis dėl prekės garantinio aptarnavimo?

Sugedus prekei prašome susisiekti elektroniniu paštu info@houstera.lt, atsiųsime visą reikiamą informaciją ir nukreipsime į autorizuotą servisą.

Reikalingi dokumentai - Pirkimo PVM sąskaita - faktūra ir užpildytas prekės garantinio aptarnavimo dokumentas, kurį pateikiame atsakydami Jums elektroniniu paštu su visa kita informacija.

6. Per kiek laiko galiu grąžinti naują ir nenaudotą prekę?

Ne vėliau kaip 14 dienų nuo gavimo datos. Prekės grąžinimo išlaidas turi apmokėti klientas, platesnę informaciją rasite Čia (nukreipti į šią nuorodą https://houstera.lt/prekiu-grazinimas-ir-garantija/)

 

7. Noriu užsisakyti užnešimo paslaugą

Standartiškai siunta pristatoma vieno žmogaus iki Jūsų nurodyto adreso laiptinės ar namo durų.

Užsisakant sunkesnes kaip 35kg sveriančias, didelių gabaritų prekes, galima pasinaudoti papildoma užnešimo paslauga. Norint sužinoti kiek kainuos Jums užnešimo paslauga, prašome susisiekti elektorniniu paštu info@houstera.lt

Kada Jums gali prireikti užnešimo paslaugos sprendžiate Jūs patys, užnešimo paslaugą klientai dažniausiai renkasi pirkdami siunkią buitinę techniką (skalbimo mašina/šaldytuvas ir pan.), kurią reikia užnešti kelis aukštus namo laiptinėje ar panašiai ir klientas pageidauja, jog tai atliktų prekes pristatantys kurjeriai. Jei galimybė yra patiems užsinešti sunkias ir didelių gabaritų prekes į namus, tai tuomet užnešimo paslaugos Jums nereikės - taip sutaupysite ir nepatirsite papildomų išlaidų.